Gönderen Konu: Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM  (Okunma sayısı 209 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı sexy_lady_banu

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 1
Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM
« : Ağustos 10, 2008, 00:00:52 »

 
 
Aşkım seni çoookk sviyorum  :cicek :cicek
 
volkanım benim  :cicek

Çevrimdışı NoPasarAn!

  • Admin
  • Biz Bir Aileyiz
  • *****
  • İleti: 51.991
  • Cinsiyet: Bay
  • Çav Bella
    • vkforum.com
Ynt: Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM
« Yanıtla #1 : Ağustos 10, 2008, 00:01:56 »
 :bayrak :bayrak :bayrak
 
İçimde kalmıştı  :hayde :hayde :hayde
 
Affedin beniii  :hayde :hayde
 
 
5 senedir forumdayım bi tane aşkım diyen çıkmadı ya  :hayde
Yoktur seni sevmek gibisi

Çevrimdışı chern

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 43.091
  • Cinsiyet: Bayan
  • ..CaRameLia..
Ynt: Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM
« Yanıtla #2 : Ağustos 10, 2008, 00:02:12 »
kendi kendine cicek gönderenide ilk kez görüorum  ;D
Cocuk OLsam YéNiDén..
SaDécé Dü$tüğüm İcin CaNım Acısa...
Cok Ko$tuğum iÇin çaRpsa KaLbim...

Çevrimdışı _eRe_

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 589
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM
« Yanıtla #3 : Ağustos 10, 2008, 00:03:03 »
:bayrak :bayrak :bayrak
 
İçimde kalmıştı  :hayde :hayde :hayde
 
Affedin beniii  :hayde :hayde
 
 
5 senedir forumdayım bi tane aşkım diyen çıkmadı ya  :hayde

abı ayıp edıyosun ama

AŞKIMMM SENIN DE GECMIS DOGUM GUNUN KUTLU OLSUN ;D :ahaha
naber?

Çevrimdışı NoPasarAn!

  • Admin
  • Biz Bir Aileyiz
  • *****
  • İleti: 51.991
  • Cinsiyet: Bay
  • Çav Bella
    • vkforum.com
Ynt: Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM
« Yanıtla #4 : Ağustos 10, 2008, 00:03:27 »
:ahaha
Yoktur seni sevmek gibisi

Çevrimdışı €kiNNN..

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 19.073
  • Cinsiyet: Bayan
  • ~€ g €~ AkasyA ~€ g €~
Ynt: Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM
« Yanıtla #5 : Ağustos 10, 2008, 00:04:46 »
ay inanmıyorum volkan sana yaaaa :D

Hani şair demişya kelimeler anlamsızlaşır, Tam orasındayım hayatın..

Çevrimdışı _eRe_

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 589
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM
« Yanıtla #6 : Ağustos 10, 2008, 00:05:01 »
abı seksı lady banu nerden cıktı hayırdır ;) banu kımm :D
naber?

Çevrimdışı NoPasarAn!

  • Admin
  • Biz Bir Aileyiz
  • *****
  • İleti: 51.991
  • Cinsiyet: Bay
  • Çav Bella
    • vkforum.com
Ynt: Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM
« Yanıtla #7 : Ağustos 10, 2008, 00:06:05 »
Abi bu ismi bulurken zorlandım valla  :ahaha :ahaha
 
Her kızla adım çıktı  :ahaha
 
Banu diye birisini tanımıyorum  :ahaha :ahaha  EN MAKBULU BU  ;D
Yoktur seni sevmek gibisi

Çevrimdışı adaaa

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 30.968
  • Cinsiyet: Bayan
  • bUkaLeYmUnUm :)
Ynt: Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM
« Yanıtla #8 : Ağustos 10, 2008, 00:07:31 »
:ahaha :ahaha :ahaha :ahaha :ahaha sımdı sen kendı kendımı optun terbıesızz pıs sapuk :ahaha :ahaha :ahaha sen o mıtıngın etkısındemı kaldın pasam :ahaha
Ce e çık ortaya birden
Ce e kaybol hadi yeniden
Nerelere saklandın sen
Sobelerim affetmem(ki)görmezsem

Çevrimdışı NoPasarAn!

  • Admin
  • Biz Bir Aileyiz
  • *****
  • İleti: 51.991
  • Cinsiyet: Bay
  • Çav Bella
    • vkforum.com
Ynt: Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM
« Yanıtla #9 : Ağustos 10, 2008, 00:08:29 »
:ahaha

:ahaha

Nihan :koptum
Yoktur seni sevmek gibisi

Çevrimdışı adaaa

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 30.968
  • Cinsiyet: Bayan
  • bUkaLeYmUnUm :)
Ynt: Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM
« Yanıtla #10 : Ağustos 10, 2008, 00:09:37 »
paşamm bız o olaya karsıydık bılıosunn kendınee geel :ahaha
Ce e çık ortaya birden
Ce e kaybol hadi yeniden
Nerelere saklandın sen
Sobelerim affetmem(ki)görmezsem

Çevrimdışı EnTeR

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 18.296
  • Cinsiyet: Bayan
  • .....freedom.....
Ynt: Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM
« Yanıtla #11 : Ağustos 10, 2008, 00:13:24 »
bu neee yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :ahaha :ahaha

haber prgramına çıkar yakında :ahaha
"Gerçekçi Ol, İmkansızı İste..."

Çevrimdışı NoPasarAn!

  • Admin
  • Biz Bir Aileyiz
  • *****
  • İleti: 51.991
  • Cinsiyet: Bay
  • Çav Bella
    • vkforum.com
Ynt: Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM
« Yanıtla #12 : Ağustos 10, 2008, 00:14:54 »
Banum benim :cry

Çok özledim :cry
Yoktur seni sevmek gibisi

Çevrimdışı adaaa

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 30.968
  • Cinsiyet: Bayan
  • bUkaLeYmUnUm :)
Ynt: Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM
« Yanıtla #13 : Ağustos 10, 2008, 00:15:58 »
:ahaha bu banuyu merak eden googlede çılgın bediş banu tıplemesını acsın :ahaha
Ce e çık ortaya birden
Ce e kaybol hadi yeniden
Nerelere saklandın sen
Sobelerim affetmem(ki)görmezsem

Çevrimdışı NoPasarAn!

  • Admin
  • Biz Bir Aileyiz
  • *****
  • İleti: 51.991
  • Cinsiyet: Bay
  • Çav Bella
    • vkforum.com
Ynt: Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM
« Yanıtla #14 : Ağustos 10, 2008, 00:16:29 »
:ahaha
Yoktur seni sevmek gibisi

Çevrimdışı EnTeR

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 18.296
  • Cinsiyet: Bayan
  • .....freedom.....
Ynt: Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM
« Yanıtla #15 : Ağustos 10, 2008, 00:17:01 »
 :ahaha :ahaha :ahaha

anammm ölcemmm çıldın bediş banuu :ahaha :ahaha
"Gerçekçi Ol, İmkansızı İste..."

Çevrimdışı Sevgi Kelebeği

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 26.635
  • Cinsiyet: Bay
  • İncecikten Bir Kar Yağar Tozar Elif Elif diee
Ynt: Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM
« Yanıtla #16 : Ağustos 10, 2008, 00:17:35 »
ya admınım yaa allemsın haaa  :D
Dokunabilir misin yalnızlığıma?
Kılavuz olabilir misin duygularıma?
Mutluluğu çizebilir misin?
Nasır tutmuş mısralarıma,

Çevrimdışı NoPasarAn!

  • Admin
  • Biz Bir Aileyiz
  • *****
  • İleti: 51.991
  • Cinsiyet: Bay
  • Çav Bella
    • vkforum.com
Ynt: Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM
« Yanıtla #17 : Ağustos 10, 2008, 00:18:08 »
Elif kalpten gidecektin dimi kıs ;D
Yoktur seni sevmek gibisi

Çevrimdışı adaaa

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 30.968
  • Cinsiyet: Bayan
  • bUkaLeYmUnUm :)
Ynt: Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM
« Yanıtla #18 : Ağustos 10, 2008, 00:18:47 »
bulsam resmını koyucam
Ce e çık ortaya birden
Ce e kaybol hadi yeniden
Nerelere saklandın sen
Sobelerim affetmem(ki)görmezsem

Çevrimdışı NoPasarAn!

  • Admin
  • Biz Bir Aileyiz
  • *****
  • İleti: 51.991
  • Cinsiyet: Bay
  • Çav Bella
    • vkforum.com
Ynt: Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM
« Yanıtla #19 : Ağustos 10, 2008, 00:19:12 »
Sefgülümün nette resmi olmaS ;D
Yoktur seni sevmek gibisi

Çevrimdışı Sevgi Kelebeği

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 26.635
  • Cinsiyet: Bay
  • İncecikten Bir Kar Yağar Tozar Elif Elif diee
Ynt: Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM
« Yanıtla #20 : Ağustos 10, 2008, 00:20:10 »
Elif kalpten gidecektin dimi kıs ;D

ya ewt sorma admınımm nefesım bıle kesıldıı bırann dedımm noluyoruzz  :ehehe
Dokunabilir misin yalnızlığıma?
Kılavuz olabilir misin duygularıma?
Mutluluğu çizebilir misin?
Nasır tutmuş mısralarıma,

Çevrimdışı adaaa

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 30.968
  • Cinsiyet: Bayan
  • bUkaLeYmUnUm :)
Ynt: Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM
« Yanıtla #21 : Ağustos 10, 2008, 00:25:49 »
valla bulamadımm
Ce e çık ortaya birden
Ce e kaybol hadi yeniden
Nerelere saklandın sen
Sobelerim affetmem(ki)görmezsem

Çevrimdışı Sevgi Kelebeği

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 26.635
  • Cinsiyet: Bay
  • İncecikten Bir Kar Yağar Tozar Elif Elif diee
Ynt: Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM
« Yanıtla #22 : Ağustos 10, 2008, 00:27:02 »
ben buldum topragım uzulmee ıstee size  banuu  :sigara
 

 
 ;D   ;D   ;D
 
 
 
Dokunabilir misin yalnızlığıma?
Kılavuz olabilir misin duygularıma?
Mutluluğu çizebilir misin?
Nasır tutmuş mısralarıma,

Çevrimdışı NoPasarAn!

  • Admin
  • Biz Bir Aileyiz
  • *****
  • İleti: 51.991
  • Cinsiyet: Bay
  • Çav Bella
    • vkforum.com
Ynt: Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM
« Yanıtla #23 : Ağustos 10, 2008, 00:29:20 »
:ahaha

:ahaha
Yoktur seni sevmek gibisi

Çevrimdışı _eRe_

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 589
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Geçmiş doğum günün kutlu olsun AŞKIMMM
« Yanıtla #24 : Ağustos 10, 2008, 00:32:32 »
abı tam senlık ;D ;D
naber?