• Eylül 29, 2022, 04:10:34

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz

Gönderen Konu: 200m Yüksekten İstanbul Manzarası  (Okunma sayısı 984 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı ÜçİkiBir

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 25.835
  • Cinsiyet: Bay
  • I can't take my eyes off you.
Ynt: 200m Yüksekten İstanbul Manzarası
« Yanıtla #25 : Temmuz 04, 2008, 11:40:10 »
Resmi neden göremedin ki :allaalla
   

Çevrimdışı SanSaR

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 13.728
  • Cinsiyet: Bayan
Ynt: 200m Yüksekten İstanbul Manzarası
« Yanıtla #26 : Temmuz 04, 2008, 12:59:56 »
Telefonda hep anlattığı yeri gördüm sonunda çok iyi anlatmışsın (:

Çevrimdışı ÜçİkiBir

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 25.835
  • Cinsiyet: Bay
  • I can't take my eyes off you.
Ynt: 200m Yüksekten İstanbul Manzarası
« Yanıtla #27 : Temmuz 04, 2008, 13:17:09 »
Teşekkür ederim canım senin sayende bu kadar güzel anlatabildim =]
   

Çevrimdışı DAYI

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 3.470
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: 200m Yüksekten İstanbul Manzarası
« Yanıtla #28 : Temmuz 06, 2008, 01:08:33 »
bu güzelşehire henüz gidemedim ama bu yaz inşallah gidecem
AMPULLER SÖNECEK DOKUZ IŞIK YANACAK

Çevrimdışı NoPasarAn!

  • Admin
  • Biz Bir Aileyiz
  • *****
  • İleti: 52.054
  • Cinsiyet: Bay
  • Çav Bella
    • vkforum.com
Ynt: 200m Yüksekten İstanbul Manzarası
« Yanıtla #29 : Temmuz 10, 2008, 18:21:30 »
5 milyar versen çalışmam burada :)
Yoktur seni sevmek gibisi

Çevrimdışı ConFLıcT

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 385
  • Cinsiyet: Bay
    • Kub!LaY --> Blogum
Ynt: 200m Yüksekten İstanbul Manzarası
« Yanıtla #30 : Temmuz 10, 2008, 18:24:35 »
Hadi be :)
Bir Şampiyonlar Ligi Finalinde takımımı görmek Angeline Jolie ile yatmaktan çok daha zevklidir

Çevrimdışı ÜçİkiBir

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 25.835
  • Cinsiyet: Bay
  • I can't take my eyes off you.
Ynt: 200m Yüksekten İstanbul Manzarası
« Yanıtla #31 : Temmuz 28, 2008, 14:05:05 »
Çok resimler çektik yine onlarıda upload edebilirsem paylaşıcam sizlerle :ok
   

Çevrimdışı chern

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 43.091
  • Cinsiyet: Bayan
  • ..CaRameLia..
Ynt: 200m Yüksekten İstanbul Manzarası
« Yanıtla #32 : Temmuz 28, 2008, 14:52:16 »
bekleriz ortagum
Cocuk OLsam YéNiDén..
SaDécé Dü$tüğüm İcin CaNım Acısa...
Cok Ko$tuğum iÇin çaRpsa KaLbim...

Çevrimdışı EFSANE

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 25.448
  • Cinsiyet: Bay
  • En güzel Yerindeyim
Ynt: 200m Yüksekten İstanbul Manzarası
« Yanıtla #33 : Ağustos 02, 2008, 19:16:28 »
ilk resimde batı yazmışsın. daha ada isimlerini ki ada olduklarını bile bilmezken batı oldugunu nasıl anladın  :ahaha


ama sedat fotolar gercekten harika. amelelik yakışıyor yaaa  :ahaha



karizmatik görünüyorsun. yabancı inşaat şirketlerrinde hissettim kendimi bi anda.


katlar arası geçiş var mı peki  ;D


Emeğine saglık kanka gercekten cok begendim. harika bi yer  ;)

Çevrimdışı ÜçİkiBir

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 25.835
  • Cinsiyet: Bay
  • I can't take my eyes off you.
Ynt: 200m Yüksekten İstanbul Manzarası
« Yanıtla #34 : Ağustos 04, 2008, 15:44:33 »
Yön Bilgimiz var tarık, doğu batı kuzey güney biliyoruz :ok ama o yönde neresi var onu bilmiyorum ;D

:volkan Eyvallah kanka insan yüksekte olunca karizma görünüyor ;D

Katlar arası geçiş derken neyi kastediyosun ??? merdivenleri mi :D
   

Çevrimdışı Düt Düt

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 4.147
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: 200m Yüksekten İstanbul Manzarası
« Yanıtla #35 : Ağustos 04, 2008, 15:52:42 »
abi o yüksekliğe nasıl çıkıyosun ya :S ben 6.katta balkona çıkamıyorum nerdeyse ;D

Çevrimdışı ÜçİkiBir

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 25.835
  • Cinsiyet: Bay
  • I can't take my eyes off you.
Ynt: 200m Yüksekten İstanbul Manzarası
« Yanıtla #36 : Ağustos 04, 2008, 15:57:39 »
Neden ki Yukarı çıkınca ayağım altında yine beton oluyo ne farkı var aşağıdaki zeminden :D

Hatta olumlu yanı bile var; manzarası güzel ;D
   

Çevrimdışı Düt Düt

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 4.147
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: 200m Yüksekten İstanbul Manzarası
« Yanıtla #37 : Ağustos 04, 2008, 15:59:27 »
 :shock   :shock
 
hayatta çıkarsam oralara...

Çevrimdışı ÜçİkiBir

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 25.835
  • Cinsiyet: Bay
  • I can't take my eyes off you.
Ynt: 200m Yüksekten İstanbul Manzarası
« Yanıtla #38 : Ağustos 04, 2008, 16:00:31 »
Ne olcakki gökhan kenara yaklaşmazsın olur biter :D
   

Çevrimdışı Düt Düt

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 4.147
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: 200m Yüksekten İstanbul Manzarası
« Yanıtla #39 : Ağustos 04, 2008, 16:02:02 »
ne olur ne olmaz;D çıkmamakta fayda var :)

Çevrimdışı ÜçİkiBir

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 25.835
  • Cinsiyet: Bay
  • I can't take my eyes off you.
Ynt: 200m Yüksekten İstanbul Manzarası
« Yanıtla #40 : Ağustos 04, 2008, 16:03:23 »
Ne gibi bi faydası olabilir ki :allaalla

   

Çevrimdışı EsmerGüzeli

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 654
  • Cinsiyet: Bayan
Ynt: 200m Yüksekten İstanbul Manzarası
« Yanıtla #41 : Ağustos 04, 2008, 17:50:46 »
resimler çok güzel :)
Yaşam bize sevgileri yarına bırakmamayı öğretti ...

Çevrimdışı ÜçİkiBir

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 25.835
  • Cinsiyet: Bay
  • I can't take my eyes off you.
Ynt: 200m Yüksekten İstanbul Manzarası
« Yanıtla #42 : Ağustos 04, 2008, 17:52:46 »
asıl güzel resimleri daha koymadım, bunlar neki onların yanında :D
   

Çevrimdışı EsmerGüzeli

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 654
  • Cinsiyet: Bayan
Ynt: 200m Yüksekten İstanbul Manzarası
« Yanıtla #43 : Ağustos 04, 2008, 17:55:11 »
onlarıda koysana gece çektiğin resim yokmu gece resimleri çok güzel oluyo ist. ışıklarla harika görünuyo
Yaşam bize sevgileri yarına bırakmamayı öğretti ...

Çevrimdışı ÜçİkiBir

  • Biz Bir Aileyiz
  • ****
  • İleti: 25.835
  • Cinsiyet: Bay
  • I can't take my eyes off you.
Ynt: 200m Yüksekten İstanbul Manzarası
« Yanıtla #44 : Ağustos 04, 2008, 18:14:26 »
gece resimleride var onların içinde :D
bunlara pek benzemiyo diğer resimler
bi kaç tane gece çekilmiş bi kaç tane de sabahın erken saatlerinde çekilmiş resim koyacam :ok